PINSAMT!!:/

Har varit och åkt en runda runt elljusspåret!! Riktigt härligt var det!!! Sen när jag åkte från spåret hem till gården, tänkte jag prova "skating" med skidorna! Skulle jag aldrig gjort... På något konstigt vis hamnade staven framför mig, som mellan skidorna så det blev tvärstopp och jag flög och landade platt på magen!! Självklart skulle jag ramla mitt framför en kille som var ute och gick med sin hund också:/ Tyckte det blev så pinsamt så jag sa ingenting utan ställde mig fort upp och gick in!! Nu i efterhand skulle det ha känts bättre om jag sagt något, typ "oj så klantig jag var, men det gick bra.." Eller något?! När jag kom in kände jag att före jag landade på magen måste jag satt i knäna för ajajaj så ont det tar:/ Jag får väl börja ha knäskydd när jag åker:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0