SÅDÄRJA!!

Då har man påbörjat ännu en penicillinkur!! Hade en klockren öroninflammation igen:( Sen var jag röd och svullen även i hörselgången, men det hade tydligen med öroninflammationen att göra!! Men det här penicillinet skulle visst vara riktigt bra, så nu håller jag tummarna att jag blir frisk fort som rackarn!!:) Doktorn sa att jag inte fick träna på en vecka nu, känns väldigt drygt!!

Ikväll ska jag frossa med chips och gräddfil, för nu tycker jag sååå synd om mig själv att jag faktiskt förtjänar det:)



Näe såå synd är det faktiskt inte om mig:) Jag är ju bara lite sjuk och snart
är jag frisk som en mört:)

Sen har vårat soffbord kommit!!


Riktigt NICE om jag får säga det själv:) (Om ni undrar vad det är för
fläckar på kortet, så såg jag nu att någon kladdat ner kameralinsen:)

Nej, nu ska jag gå och passa på att vila! Melvin ligger ute och sover:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå så jäkla snyggt det blev med soffbordet, kuddarna och mattan! älskar det röda! =)



man får unna sig då man är sjuk!

jag tänkte unna mig en big mac idag (trots att jag inte är sjuk) haha!

2012-01-20 @ 15:14:14
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Zahraa

Vill du tjäna pengar på din blogg så som jag gör?



Isf, kika in här, läs mer om hur det fungerar, klicka på reklamen i inlägget och bli medlem ifall du är intresserad:



http://zahraas.myshowroom.se/tjana-pengar-pa-din-blogg/#comment



Du kan tjäna upp till 70kr/läsare, toppen vah?!

2012-01-20 @ 21:45:20
URL: http://zahraas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0