SNART FRISK!!:)

Känner mig mycket bättre idag än igår:) Måste ha varit ett dunderpenicillin jag fick!!:) Undra vad man ska hitta på idag då?? Först och främst måste jag då ta tag i städningen och tvättningen:( Sen kanske det blir en sväng upp till stan:) "Lill-Simon" har sparat ganska många veckopengar+att han fick en slant i julklapp som verkligen bränner i börsen på han:)
Så kanske vi tittar förbi barnens hus idag!! Vi får helt enkelt se hur lång tid det tar att städa!! Ja, nu vet jag!! Jag kan muta Simon! Om han städar sitt rum så åker vi på barnens hus:)

Kommentarer
Postat av: Angel ☆

Önskar dig en trevlig helg! :)

2012-01-21 @ 13:15:07
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0