STÖRANDE..

Är det när man sitter och kör bil, man får möte, det är mörkt ute, man bländar av helljuset och precis före bilen man möter passerar slår dom på helljuset!! Så man hinner bli bländad!!!!;( Varje gång jag kör från jörn - hem så är det massor av bilar som gör så!!! WHY?? Kan dom inte bara vänta en extra sekund??!!

Blev ganska lång dag idag på jobbet, var hemma strax före 7! Åt middag, sen har jag varit ut på en promenad med Jolla:) Nu blir det sätta sig i soffan och äta lite fruktsallad:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är! =)



haha jag vet jag hatar det, egentligen har man bara lust att vända köra upp i röven på dem och slå på helljuset! =)

2012-01-18 @ 22:10:13
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0