TOPPENKVÄLL!!:)

Simon hade tagit på sig att jobba en extra kväll, igår kväll! Så då passade jag på att bjuda hem fina vänner!!:) Först kom Bettan och åt middag med oss! Jag bjöd på fläskfilé med ädelostsås och pasta!


(Kortet är från förra helgen då jag åt samma sak:)

Lite senare kom Ida (Hon var redan bortbjuden på middag, annars hade
jag självklart även bjudit henne på middag:) Då drack vi kaffe och åt
glass!! Sen pratade vi, Bettan visade hur jag skulle göra om jag ville
virka sockar, fast det slutade med att hon visade hur jag skulle göra
för att virka ett pannband:) Kändes lite lättare!
sen började vi se en "ny" serie:


Riktigt bra!! Så nu är det ännu en serie jag är fast i:)
En riktig toppenkväll blev det!!:)

Idag hade jag tänkt ut i skidspåret igen, men just nu känns det lite väl kallt! Får hoppas
det blir varmare:)

Kommentarer
Postat av: Marie

Åt också fläskfilé med ädelost igår super gott!!! Tack för receptet.

2012-01-29 @ 10:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0