1:A JULI!!

Tänk att det faktiskt är Juli nu!!! Så då är det väl på tiden att det blir riktigt fint väder!! Idag har varit en härlig dag! Vi började med att åka upp till stan, åt festivalmat, barnen och även vi vuxna fick åka lite karuseller! Jag och Simon åkte dom här te-kopparna eller vad det är som snurrar nå fruktansvärt mycket! Både Simon och dom vi satt med sträckte hela tiden upp händerna och skrek att dom skulle snurra mer, vilket dom såklart gjorde!!:/ ÅÅåå herregud va snurrig jag blev!!:)
 
Simon och Melvin åker larven!!:)
 
Melvin (i lila tröja) kör bil!!:)
 
 
Simon och Simon åker gungan!!:)

Vi provade även lyckohjulet, men ingen lycka där inte:/
 
Sen åkte vi och hälsade på Jonas och Emma som fått en liten bäbis!!!
 
Där bjöd dom på kaffe och go-fika!!:)
Supersöt liten kille!!!:)
 
Sen åkte vi till mina föräldrar där vi åt grillat!!! MUMS!!!:)
 
Simon badade!!:) Snacka om att inte vara badkruka!!!:) Melvin var nog lite sugen han med, men han får
inte bada om inte någon vuxen badar, så han fick stå över idag!!:)
 
Sen har jag avslutat kvällen med en härlig löpartur med Bettan!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0