SÖNDAG!!

Var en väldigt seeg dag!! Sov länge, väldigt länge!!! Klockan var nog nästan 11 innan jag fick mig upp!! Jag var inte bakis, mådde inte illa och hade ingen huvudvärk men kände mig bara seg! Åt lunch nästan direkt jag steg upp eftersom jag sovit förbi frukosten:) Sen tog vi cyklarna och hämtade barnen i Bergsbyn!

När vi kom hem blev det inte mycket gjort! Försökte städa lite, var ute på gården en stund, drack en massa kaffe, men piggnade aldrig till!! La mig till och med och läste en stund, vilket jag oftast är för rastlös för att göra på dagarna:)

På kvällen hade jag en inplanerad löpartur med Bettan! Tänkte att jag kommer aldrig att komma mig varvet runt idag! Det var tungt, men det gick:) Så underbart skönt det kändes när det var över!!!

Nu åker jag och jobbar! Två veckor kvar till semester!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0