HELG!!!:)

Superhärlig dag har det varit idag!! Började med att åka till klutmark, där vi har åkt slalom hela dagen!! Barnen var superduktiga!!:) Sen åkte vi till farmor och farfar i Långviken där vi blev bjudna på småplättar! Sen som avslutning på en underbar dag åkte jag och Bettan ca 1,3 mil längdskider!! Var hur härligt som helst i skidspåret idag:))


När Melvin fick höra att vi skulle och åka slalom, blev han väldigt glad
och var snabb på hoppa i kläderna:)


Jag och Melvin i liftkön!


Simon!!:)


Simon var superduktig!!:)


Jag och Melvin!!:)


Simon hoppar!!:) Melvin ville också hoppa, helt plötsligt när vi åker nerför
så ropar Melvin hoppa, sen kastar han sig runt! (Som att han ska göra en
3 60 men han kommer bara runt typ 90 grader så det blir tvärstopp! Haha
sötknoppen!:)


Små plättar hos farmor och farfar! Mums!!:)

Nu ser vi melodifestivalen! Jag hoppas Loreen eller David Lindgren vinner!!:)
Bara det inte blir Torsten eller Ranelid!!!!!:/

Känner mig lite mör i kroppen nu!! Tror jag kommer sova gott inatt!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0