HELGEN!!:)

Känns som jag hunnit med en hel del i helgen!!:)

Fredag: Var jag bjuden på middag hos Bettan!


Räkgryta, ris och sallad!! Supergott! Måste ta receptet och prova göra
hemma!!:)

Vi åt, drack, pratade och skrattade:) Sen gick vi ut på allstar!



Mycket trevlig kväll var det!!:) Måste göras om snart!!!

Lördag: Var vi på vitberget (det var vitbergets dag) och åkte slalom!!


Jag och Melvin! Melvin råkar svänga in mot liften!


Jag fångar upp han och styr in han i backen igen:)


Sen var det godisregn!!


Simon kollar så det inte ligger kvar några godisar på marken:) (Simon
har godislöfte, men han åt två stycken tror jag, sen skulle han sälja dom
andra:)


På kvällen blev vi bjudna på suring hos mina föräldrar!! MUMS!!!!:)

Söndag: Idag har vi varit på leos och lekt!


Jag, Melvin och Simon åker tigerkanan!:)


Akrobaten Simon gör konster!!:)


Melvin ska göra allt som "baboo" (=storebror) gör!!:)


Han tog sig hela vägen över!! Jag var tvungen att prova på det där, men
det var inte lätt, jag tog mig nog inte en meter:)

Tror jag ska ut och springa på en stund! Träningen har lyst med sin frånvaro
nu i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0