MORSDAG!!

Vilken härlig dag det har varit idag!!:) Känns som att sommaren är här!!!!

Idag har jag varit och firat mamma på morsdag där vi blev bjudna på lunch! Sen gick vi hem och jag tvättade, vet inte hur många maskiner!! Skönt att kunna hänga ut tvätten för den hade då inte rymts inne!! Simon och Viktor hade vattenkrig!







Sen blev vi bjudna på middag i Bergsbyn! Där "stor"-Simon firade sin
mamma på morsdag!! Jag trodde att jag inte skulle få någon morsdagspresent
i år, men då efter middagen kom Simon och barnen med denna till mig:


En tomatplanta!!!:) Måtte jag nu bara lyckas hålla den vid liv!!!!!:)

När vi kom hem bytte jag om till träningskläder och begav mig ut på
en löpartur med Bettan!!:) Känns riktigt skönt att komma igång med
träningen igen!! Det blev lite si så där med den i utlandet!!:/ Nu ska jag
hoppa in i duschen och sen gå och knoppa, för imorgon blir det upp tidigare
en tuppen!!!:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0