FULL RULLE!!

Känns som tiden springer fram!! Tycker det är måndag, sen är det fredag, sen måndag igen! Hinner inte med!!:/ Men har ändå hunnit med en hel del:) Har kommit igång med träningen igen, vilket känns grymt skönt både i kropp och själ:) Träningen senaste tiden har varit:
Lördag: löpartur (1 mil)
Söndag: löpartur (5km)
Måndag: Boxpass
Tisdag: löpartur (5km)
Onsdag: Vila
Torsdag: Kettlebells (Var första gången jag provade det, riktigt skoj och jobbigt:)
 
Önskar bara att jag kunde sluta trycka i mig så mycket chips!! Funderar på lägga in mig själv på behandlingshem för chipsberoende!! (undrar om det finns!!??)
 
I lördags var vi i Jävre och fiskade lite regnbåge! Mums!!:)
 
Pappa med storfisken!!:) (Jag lyckades inte vända vissa bilder rätt väg! Har tagit med mobilen)
 
Lilla Melle Bus!!:)
 
Jag och Melvin får napp!!:)
 
Storfiskarna!!:) När vi var klara och hade så många kg fisk som vi ville ha, så tänkte vi att vi kastar nån gång
till, gör ju inget om vi får en liten fisk till!! Jag fick napp och tänkte att den här är nog inte så liten:) När den
kom upp visade det sig att det var den största av dom vi fick!! Tror den vägde 5,5kg:/ Så det blev lite dyrare
än vi tänkt!! Tur det är gott med fisk!!:)
 
Farmor kom också dit och hade med sig gooo-fika!!:) Melvin blev överlycklig!!:) Okej, jag med!!:))
 
I söndags var jag och hjälpte Therese en stund på hennes jobb (Bikbok), jag larmade av, galgade av, och vek kläder!! Riktigt skoj!!:)
 
I måndags åt jag lunch med Ida, Bettan och Elsa på Wayne´s!!:) Supertrevligt!! Alltid kul när man kan få sällskap till lunch! Annars äter jag oftast själv!!:)
 
Jag och sööta Elsa!!:) Synd att jag inte kunde rotera bilderna!!:/
 
Imorgon är "lill"-Simon bjuden på halloweenparty!! Spännande!!:) Nu måste jag snöra mig in i duschen sen hoppa i säng!! Tänkte försöka få mig upp tidigt imorgon!!!! Imorse var jag så trött!! Tror jag snoozade en timme innan jag fick mig upp!!:/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad du är duktig på träna!:) jag tror du kan trycka chips med gott samvete.:)

2012-10-26 @ 11:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0