FULLT ÖS!!:)

Har det varit idag!! Började med att åka och bada på örjanshallen på förmiddan!:)
 
 
Viktor och Melvin!!:)
 
Simon hoppar!!:)
 
Simon, Simon och Melvin!!:)
 
Viktor ska hoppa från mellersta!!:)
Riktigt skoj att bada, man blir som ett barn på nytt!!:) Synd bara att det är lite kallt så man börjar frysa efter ett tag!:/
 
När vi kom hem gjorde vi ett städryck, sen kom mina föräldrar över en sväng då fick dom passa barnen en stund så for jag och Simon ut och sprang!! Har varit väldigt dåligt med träningen senaste 2 veckorna då jag har haft nån jobbig förkylning! Så det var riktigt skönt att komma sig ut!
 
Sen har jag varit på tjejkväll där vi åt suring, pratade och spelade spel!! Megasupertrevligt!!:)
 
 
 
 
Tack för ikväll!!!!:)
 


Jag har varit riktigt kass på att blogga senaste tiden! Det har inte hänt så mycket spännande!!:) Har jobbat, hämtat på dagis/fritids, varit på föräldramöten, utvecklingsamtal, gjort hemmagrejer (städat, lagat mat, tvättat m.m.) Men en rolig sak har det varit!!:) Brorsan och Therese flyttar hit upp och har fått deras nya lägenhet!!:) Så vi har varit där en del och renoverat!!:)
 
Therese Målar!!
Jag tapetserar!!
Simon lägger golv!!
 
Väggen klar!!:) Riktigt snyggt blev det!!:)
Kommer att bli en superfin lägenhet!!!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0