HALLOWEEN-PARTY!!:)

Simon och Viktor var bjudna på halloweenparty, som Nathalie och William ordnat!:) (deras mammor) Tänkte jag skulle vara med och hjälpa dom en stund, men jag och Melvin stannade hela partyt!:)
 
Melvin fick vara trollkarl!!:)
 
Själv var jag häxa!!:) (ser väl ungefär ut som vanligt;)
 
Simon var ninja och Viktor vampyr!!:)
 
Det bjöds på häxbål när vi kom dit!!:)
 
Sen blev det limbo!!:) Nathalie!!:)
 
Simon!!:)
 
Viktor!!:) och Melvin:)
 
DANS!!:)
 
Ballonglek!!:) William lämnar över ballongen!!:)
 
Simon får ballongen av en tjej! dom var riktigt duktiga allihop måste jag säga!!:)
 
Mördaren och detektiven!!:) Simon som detektiv!!:)
 
mördade!!:)
 
Heta stolen!!:)
 
Här hade dom lådor som dom fick stoppa ner händerna i och gissa vad som fanns där i!!:)
 
Här var det charader!!:)
 
Sen blev det skattjakt! Dom hade en kista, men nyckeln var borta så den skulle dom leta! Tänkte att det kommer att roa dom en stund!!:) Tog väl typ 10 sekunder innan dom hittat nyckeln!!:)
 
Jolla-häxan!!:)
 
Melle bus!!:) Blev en toppenkväll!! Tror barnen hade superkul!!:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilket party!!!

2012-10-27 @ 00:38:28
Postat av: Marie

Vad kul ni verka ha haft. Superroligt !!!!!:)

2012-10-27 @ 08:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0