HELG!!:)

FREDAG Blev en väldigt stressig dag på jobbet, då en pall jag skulle ta torsdag inte kommit på torsdagen så jag fick ta den fredag istället! Men jag hade samma tid på dagis/fritids då jag skulle hämta barnen! Så det blev till att skippa lunchrasten och tryckte i mig en korv med bröd på två minuter istället! Annars försöker jag ta åtminstone en halvtimmes lunch rast varje dag! Man mår såå mycket bättre av det!:)
 
Men sen blev det trevligheter på kvällen!! Jag och tjejerna gick först och åt på O´learys!
 

Bästa tjejerna!!:)

Jojjo, Sofia, Jolla, Ida och Bettan!!:)

Min mat!!:) Pasta Alfredo! (tror jag det hette)
 
Sen gick vi på bio och såg:
 
Den var ganska bra, men väldigt tragisk! Man blev typ nere efter att ha sätt den! Så vi sa att nästa
gång tror jag vi ser en komedi!!:)
 
LÖRDAG Steg jag upp tidigt då jag skulle vara hos frissan klockan 09,00:) Där blekte jag utväxten, la i toning och klippte mig! (Eller det var ju frissan som gjorde det på mig:) Sen skulle jag gå på telia för att höra om dom kan byta glaset på min mobil, då jag fått en spricka! När jag kom dit var dom på nr 22 och jag tog kö-lapp nr: 30! Först satte jag mig en stund för att vänta, men det hände ingenting, fortfarande nr 22! Så jag tänkte att då går jag mina ärenden på stan och sen går jag tillbaka så kanske det är min tur! Så jag gick på twilfit och köpte en ny bikini och sen gick jag och kikade lite på affärerna inne på ck! När jag kom tillbaka till telia, fortfarande nr 22! Ja, men då går jag väl en sväng till på stan då, så jag gick in på gina tricot och var där ganska länge! När jag kom tillbaka till telia, fortfarande nr 22!!!! Så jag satte mig ner och väntade en stund, men efter ett tag gav jag upp! Fortfarande nr 22! Vill ju inte sitta där en hel ledig dag!!:( Kan tillägga att dom var 3st som jobbade!
 
När jag kom hem började jag packa kläder i resväskor då vi åker till Rhodos på onsdag!!
 
Sen var vi bjudna till mina föräldrar då pappa fyllt år!! Vi åt kräftsoppa och bröd! MUMS!! Sen lite tårta på det!!:)
 
Sen tog jag en löpartur med Bettan! SUPERSKÖNT!!:)
 
När jag kom hem var Jolla på besök!:) Vi såg först på tv och åt chips, sen såg vi en film! Jag blev så otroligt trött att jag råkade slumra till! Då hör jag Jolla säger: Eve, har du somnat!
Jag sätter mig upp och tittar på henne: Neej!! (Tror hon genomskådade mig:) Men efter det blev jag lite piggare en stund!:)
 
Nu måste jag försöka göra ett städryck! (ser ut som ett bombnedslag här!!) Sen ska jag gå över till mina föräldrar och hjälpa mamma att färga hennes hår!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0