MINA SÖTNOSAR!!:)

Barnen är ju bara för söta ibland! Önskar man kunde komma ihåg alla gånger dom säger härliga saker:) Eller skriva upp någonstans så man kan gå tillbaka och bli påmind!:) Nu ska jag i varje fall skriva upp vad dom sa igår!:)
 
Simon skjutsar Melvin till dagis ganska sent då han jobbade eftermiddag! När dom går in till dagis kommer en kompis till Melvin springande och säger:
- Hej Melvin!! Jag har saknat dig!!
Då säger Melvin:
- Och jag har saknat min mamma!!:)
Haha:) Sötnosen min!!:)
 
Sen igår kväll när jag kommer hem från träningen så har "lill"-Simon inte somnat än! Han vill att jag kliar han på ryggen en stund, så det gör jag! När jag ligger där och kliar han så tittar han på mig och stryker mitt hår så luggen täcker ungefär halva ansiktet och så säger han:
- Jag tycker du ska ha håret så här, för du ser mer ut som en tonåring då!!:)
Jaasii:) Mina små hjärtan!!:)
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Såååå gulliga!! Finaste killarna<3

Svar: Ja!:) Visst är dom!!:)
evelina lundmark

2012-09-11 @ 18:35:20
Postat av: Mormor

Så härliga kommentarer . Go killarna:) jag hoppas jag hinner hem imorgon så jag hinner krama er. Innan ni åker.

Svar: Ja dom är goa:) Du hinner säkert hem:)
evelina lundmark

2012-09-11 @ 19:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0