RHODOS!!:)

Nu är vi hemma efter en helt underbar vecka på Rhodos!!
 
Vi har solat, badat, ätit gott, druckit gott, varit på ett av europas största vatten parker, varit på bröllop, vindsurfat, varit på akvarium!! Ja vi har hunnit med massor av roligt!! Här kommer "lite" bilder! (Jag kommer att lägga ut mer sen, då jag inte fått bilderna än från vattenparken och surfingen! Och jag kan inte lägga in bilder på datorn från min lilla kamera då jag verkar ha glömt usb-kabeln i Grekland!!
 
Första dagen! Hela gänget samlat för en lunch!!:)
 
Simon på stranden spanar efter snygga stenar!!:)
 
Melvin och hans farfar badar!!

BRÖLLOPET!!
Jag och Melvin redo att gå på bröllop!!:)
 
Simon redo för bröllop!!:)
 
Simon var fotograf!! Vet inte hur många bilder han knäppte, både på brudparet, miljön och massor av ödlor!:)
 
Vackra bruden!!:)
 
Melvin och Axel!!:)
 
Finaste brudparet!!:)
 
 
Lundmarks/ Berglunds/ Backlunds!!:)
 
Simon redo att kasta ris på brudparet!!:)
 
Bröllopsmiddagen!! Lamm!! Var huuuur gott som helst!!!!:) MUMS!!:)
 
Efterrätten!! Även den supergod!!:)

 
Simon och Simon dyker!!:)
 
Pita gyros!! MUMS!!
 


AKVARIET!
En bläckfisk som tittar ut från ett hål! Tyvärr så har jag inte mycket bilder här i från då dom flesta är på
den andra kameran!
 
Uppstoppade hajar!!:)
 
Hjäälp!!:)
 
Solnedgång utanför akvariet!:) Mina fina grabbar!!:)
 
Familjen!!:)
 
Sen gick vi in till Rhodos stad och åt pizza!!


 
Lunch vid poolen!!:)
 
Dom hade chokladplättar till frukost även här!!:) Jiiippiii då var barnen nöjda!!:)
 
Jag hoppas jag får tag i bilderna från vattenparken och surfingen snart!!
 
Vattenparken var superskoj, vi åkte massor av grymt roliga vattenrutschkanor! Det fanns typ allt, flera fritt fall,
flera man satt i ringar och åkte, en som man låg på en madrass på magen och åkte (Den var min favorit), rör man åkte i och sen fanns det hur mycket som helst för Melvin att bada och leka i också!!
 
Surfa är min nya hobby!! Det var så himla skoj, jag längtar massor till nästa gång!!!:) För en nästa gång ska det bli!! Det var riktigt svårt, men övning ger färdighet!!
 
Tusen tusen tusen tack till familjen Berglund och Backlund för denna underbara resa!!!!:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0