VART FÅR DOM ALLT IFRÅN?!:)

Här om dagen när vi skulle äta middag, så ropade jag till "Lill"-Simon att maten var klar ett x antal gånger! Men han skulle bara.. och skulle bara... Så när han väl kom så hade maten hunnit bli kall! Då ville han att jag skulle värma den i micron! Jag var lite irriterad att han inte kom innan maten var kall, men jag snörde in tallriken i micron typ 15 sekunder sen gav jag han maten! Som visst inte blivit varm! Då säger han: Att det ska krävas en riktig man för att göra en kvinnas jobb!!:)) Sen gick han och stoppade in maten själv i micron!:)
 
Jag frågade vars han hade fått det ifrån! Först sa han att det var från skolan, sen kom han på att han nog sätt det på tv!:) Dom snappar då upp allting!:)
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Haha han är för rolig! Nu fick man sig ett gott skratt igen:-)

2012-09-27 @ 05:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0