LÖRDAG!

 
Var en riktigt bra dag! Steg upp tidigt, städade, tvättade och förberedde efterrätt och lite av maten inför kvällen! Efter lunch for vi hela familjen till gymmet i ske-hamn! Var riktigt länge sen jag var där och tränade!! Det var superkul, så nu blir det att gymma lite mer! Har mest blivit att vi sprungit, åkt skidor och boxats på senaste! Vilket jag självklart ska fortsätta med också:) Inte skidorna då, eftersom den säsongen är över! När vi tränat klart, tog dom andra bilen hem och jag sprang hem! Ganska exakt 3 km var det från gymmet hem!
 
Hemma! Duschad och klar!!
 
På kvällen hade vi bjudit hem mina föräldrar och Simons föräldrar!!
Till förrätt bjöd vi på kräftsoppa, varmrätten var fondey, inbakad potatis med vb-ost, sallad och sås och efterrätten bestod av digistivekex, kondenserad mjölk, grädde och hallon!:)
 
efterrätten! Var bara den jag hade tagit kort av!:)
 
 
Pappa, mamma, Inger, Lennart, Simon och Melvin!
 
Sen när vi var mätta och belåtna spelade vi lite spel!
 
Här spelar vi med andra ord!!:)
 
Mycket trevlig dag och kväll!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0