SKIDOR!!

Vilket underbart väder det har varit idag!!:) Efter lunch packade jag in mig och barnen i bilen och åkte till vitberget för slalomåkning! Riktigt härligt!!
 
Barnens morbror Micael var också där!!:)
 
Melvin gör tummen upp!!:)
 
Min buskille Simon kommer med en snöboll i handen!!:)
 
Melvin är så rolig, han ser hur alla stor-killar gör i backen och sen ska han göra likadant!!:) Det var ju vissa som åkte med t-skirt idag, för det var så varmt! När Melvin såg det kavlade han genast upp ärmarna på overallen:) Han tyckte att han såg såååå cool ut, med sin uppkavlade ärmar och coola handskar!!:) Sen var det skidåkare som satt ner på skidorna när dom åkte! Joho, då skulle Melvin göra likadant!!:)))
 
När vi åkt klart, åkte vi hem, åt middag och såg hockeyn!! Det går riktigt bra för SAIK nu! Det är kul!! Sen svidade jag om och åkte till vitberget igen, för ett varv runt milspåret med längdskidorna!:) Det var kanske sista gången på längdskidor för i år!!:/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0