SKRATTATTACK!!:)

Har varit och kört ett boxpass med Bettan på friskvårds! Efter passet går vi till bilen, då ser jag att den där grejen som man stoppar in motorvärmarsladden i hänger ut! Bilen ser lite krockad ut fram!
Jag: Men shit, vad har jag kört på!! Det här ser ju inte bra ut! KLANTJAG!!
Bettan håller med och vi försöker som trycka tillbaka motorvärmaruttaget! Sen låser jag upp bilen och rycker i handtaget, men den går inte öppna, låser upp igen, fortfarande låst!
Bettan: Alltså det blinkar där borta! Hon pekar en bit ner på vägen!
VA TUSAN VI STÅR JU VID FEL BIL!!!!:)) Vi höll nog nästan på att skratta ihjäl oss när vi upptäckte det!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha,ha jag tror jag skrattar ihjäl mig!:)

2013-04-12 @ 18:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0