SÖNDAG!!:)

Vilket underbart väder det har varit idag!!:) På förmiddagen gick vi en promenad och Melvin fick cykla!! Riktigt duktig har han blivit!
 
 
Sen for vi till mina föräldrar och åt lunch! Korv med bröd och kräm!!:)
 
Efter det gick vi hem och tog det lugnt! Jag satt ute på altanen en stund! Lill-Simon tog med sig Melvin för att gå och sälja majblommor! Gick inge vidare då alla redan köpt majblommor, så det var en väldigt besviken Simon som kom hem!!:/
 
Lite senare tog jag och Stor-Simon fram våra racer-cyklar och for ut en sväng! Barnen fick vara hos mamma och pappa!:) ca 2,6mil blev det!! Kändes riktigt bra!!!:)
 
Min fina cykel!!:)
 
Jag är inne i ett riktigt träningsil nu!! Känns superbra!! Hoppas bara att det håller i sig!!:)
 
Dagens middag blev rester från igår!!:)
 
  
Kräftsoppa!!          Kött, sås och inbakad potatis!!:)
Efterrätten var slut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0