NYÅR!!:)

Ja då var det ett nytt år! (igen:) Känner mig riktigt laddad inför det nya året!!:)
 
Nyårsafton firade vi hos mina föräldrar med tema: Gala!:)
 
Först blev det välkomstdrink med några riktigt goda små saker till:)
 
 
Galamiddagsdukning:)
 
Melvin var hungrigast!!:)
 
 
Förrätt: Kräftsoppa!! Supergoood!!:)
 
Varmrätt: Entrecote, potatisgratäng, sallad och kantarellsås!!:) Mumsfillibabba!!!:)
 
Efterrätten på väg ner!!:)
 
Punchglass!!:) Även den supersmarrig!!:)
 
Förutom att vi åt en massa god mat och drack gott vin, spelade vi flera olika roliga spel!!
 
Helt hysteriskt!! Höll på att skratta ihjäl oss:))
 
Ring klocka ring....
 
SKÅÅÅÅL!!!:)
 
Självklart hade jag köpt lite raketer som vi fyrade av:) Dom på bilden är dock inte våra:)
 
Tack för en toppenkväll!!!
 
Nu ser jag fram emot vad 2013 har att erbjuda!!! (Mitt nyårslöfte är som vanligt träna mer och äta bättre:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0