SHOPPING!!:)

Insåg idag att det verkligen var hög tid för mig att skaffa ett par nya jobbarskor! Det är hål lite här och där på mina som jag använder, det börjar till och med skava bak i hälen!! Så jag åkte förbi team sportia och shoppade ett par nya! Sen hade jag lunchdate med Therese! Åkte först förbi bikbok och dom hade ju huuur mycket fint som helst!!!:) Så där blev det lite mer shopping:) God mat och kaffe blev det på Tatung!! Mycket gott och trevligt!!:)
 
 Mina fynd ett par asics skor, tre tröjor från bikbok och en BB cream från åhlens!!:)
 
När vi kom hem hjälpte Melvin mig att göra middag!
 
 
Det blev baconpannkaka!:)
 
Hade redan tryckt i mig en portion när jag tog bilden, därav den kladdiga tallriken!:) Den blev lite degig, men annars var det gått!!:)
Sen blev det fredagsmyyys!!:)
 
Jag och busfröna!! Stor-Simon jobbar kväll!
 
Nu ska jag sova! Imorgon blir det nog en långsväng med skidorna!:)) Tror och hoppas på kanonväder!!:)

Kommentarer
Postat av: therese thunell

supergott och supertrevligt! måste göras oftare! =)

2013-01-18 @ 22:55:34
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0