VILODAG!

Från träningen och från att äta nyttigt har det varit idag! Kände verkligen att det behövdes! Vi hade tänkt fara till nån skidbacke idag, men det var lite för kallt, så vi satsar på det imorgon istället:) Lite städning har det blivit och sen var vi till farmor och farfar, där blev vi bjudna på köttsoppa! Mmmmm det är såå gott!
 
Med klimp förstås!:)
 
När vi var riktigt mätta och belåtna åkte vi till Leos! Barnen busade av sig och jag kände hur fruktansvärt trött jag var, så jag satt mest i nån soffa och latade mig:) Tur Melvin har blivit så modig och vågar åka kanorna själv!:)
 
 
När vi kom hem blev det middag: Småplättar med choklad till barnen och kött, pasta, sås och "sallad" till mig och Simon:)
 
 
Sen blev det lördagsmyyys!! Har hållt mig hela veckan från att äta chips! Men ikväll blev det godis och massor med chips! Nu gäller det bara att hålla sig till nästa lördag!:/
 
Lill-Simon har godislöfte i vanliga fall! Han tål inte godis, blir på fruktansvärt dåligt humör och superspeedad när han ätit godis och det håller tyvärr i sig i flera dagar efter! (vissa säger att barn inte blir hyperaktiva av godis, men jag säger att dom har HELT fel!!!! Så klart att inte alla barn blir det, men vissa tål inte för mycket socker och färgämnen!) Hur som helst så vill Simon givetvis ha godis! Så nu har vi gett han en chans att visa att han klarar det! Annars är det färdigätit igen!!
 
Alvin och gänget, godis, chips och gräddfil!:) Mätt!!!
 
Träningen denna vecka:
Måndag: Styrketräning
Tisdag: Skidor 8,6km
Onsdag: Vila
Torsdag: Box
Fredag: Skidor 3mil
Lördag: VILA
Söndag: Tror det blir en skidtur!:)
Känner mig nöjd! Måste försöka hålla att träna 5 dagar i veckan nu!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0