BARNKALAS!!

Idag har vi haft Melvins barnkalas! Vi hade bjudet föräldragruppen med barn!!:)
 
 
Melvin och Moa spelar "skjutboll"!
 
Barnen fikar!!:)
 
 
I slutet körde vi skattjakt! Barnen skulle leta ledtrådar (bilder) Först fick dom en
bild på postlådan, så fick dom gå dit och leta efter en ny bild, då kunde det vara
studsmattan och då fick dom gå dit o.s.v. Till sist hittade dom skatten (godispåsarna:)
 
 
 
 
Simon och Melvin tog ett kvällsopp i minipoolen!!:)
Det känns som jag har fikat hela dagen idag! Först på morgonen bakade jag, då var jag såklart
tvungen att provsmaka + slicka ur skålen, sen på barnkalaset fikade jag ju och efter det så tyckte vi att
det blev så mycket fika över, så vi bjöd över mina föräldrar på fika och självklart då fikade jag igen!!
Mådde nästan illa, när jag begav mig upp mot elljusspåret för en löpartur! Tänkte det här kommer inte att
gå bra! Men tro det eller ej, men det gick riktigt bra!! Ca 1,3 mil blev det!!:) Det känns mycket skönt, för nu måste vi komma upp i längre distanser om vi ska palla 3mil i slutet på september!!:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0