KALAS!!


 
Idag på förmiddagen har jag haft riktigt lyx!!! Började med 1 timmes massage på aqua spa, sen gick jag och shoppade en stund! På bikbok såklart!!:) Efter det gick jag till makeup store och blev sminkad och sen fick jag även välja smink att ta hem!!:) Man kan ju tro att det är jag som fyller år, men inte!!:) Melvin fyller 4 år imorgon, så idag har vi haft kalas för släkten!!:)
 
Mycket paket blev det!!:)
 
Vad kan det  vara i detta paketet?!
 
Ett spjut!!:)
 
 
Melvin har länge sagt att när han fyller 4 år, ska han ha en rosa prinsesstårta med en vit kanin på!!:)
Inger och Vickan uppfyllde hans önskan!!:) Superfin tårta!!!:)
 
Melvin blåser ut ljusen!
    
 
Melvin fick en rolig vattenglidkana!!:) Som givetvis skulle testas direkt!! Jocke fick börja testa så att det funkade!!:)
 
Melvin!!:)
 
William!!
 
Simon!!
 

 
Imorgon blir det upp tidigt för att sjunga för 4-åringen!!:)
 
 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0