VANSBRO HERE WE COME!!:)

Imorgon klockan 9 börjar våran resa ner mot Vansbro!! Vi har simmat lite på badhus och lite i älven!! Nu är det bara att hoppas att det räcker!! Lite nervöst måste jag ändå säga att det är!!!
 
 
 
Här har jag och två till simmat från mobacken till manhemskajen!!
 
Jag och Bettan tränar nere vid kanotudden!!:)
 
 
 
Igår simmade vi igen från mobacken till manhemskajen!! Känns helt okej att simma i älven, förutom att när man legat i ett bra tag blir man lite väl nerkyld, fast jag har en bra våtdräkt!! Men jag tror och hoppas på kanonväder nere i Vansbro!!:)
 
God natt!!:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: therese thunell

det kommer gå huuur bra som helst! massa lyckosparkar nu så hörs vi snaaaaart! kramar

2013-07-05 @ 23:21:16
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0