VANSBROSIMNINGEN 2013!

Vi startade våran resa ner mot Vansbro på lördagmorgon klockan 09,00! Vi var en grupp på 11personer som åkte ner tillsammans! Vi hade min bil och en liten buss!! Första stoppet blev i Örnsköldsvik där vi stannade och åt på max!:)
 
Bettan och Malin!!
 
Nästa stopp blev vid Jävle någonstans!:)
 
Bettan!!:)

Jag!!:)
Sen fortsatte vi köra tills vi kom fram till Falun!
Där åt vi middag på en Grekisk restaurang!! Det var supergott!
 
När vi ätit klart åkte vi till Campingen där vi skulle bo som också var i Falun!!
 
Jag, Bettan och Malin gick på en promenad!! Kändes välbehövligt efter att ha suttit massor av timmar i en bil!!:)
 
Styrbjörn, Jag och Malin avslutade kvällen med ett dopp!! Riktigt skönt!!:)
 
Vårat sovrum!!:)
 
Söndagen steg vi upp 06,35 för att äta frukost och sedan bege oss mot Vansbro!!
 
När vi kom fram började vi med att hämta ut våra nummerlappar, sen gick vi mot starten för att se när dom första i gruppen skulle starta!!
 
Uppvärmning innan start!!
I starten!
 
Malin och Bettan!!:) Här har vi ett bra tag kvar innan det är våran tur!! Så efter att ha sätt dom startat så gick vi tillbaka till målet och satte oss där och åt lunch!!
 
Här simmar en från våran grupp mot målet!!:)
 
Några från gänget vi åkte med nöjda, glada och med grymt bra tider!!:)
När vi sätt dom gå i mål, gick vi till bilen och hämtade våra grejer och började sen gå mot starten, när vi gått ungefär halvvägs upptäcker Malin att hon glömt nummerlapparna i bilen! Lite lätt panik han vi få innan vi fick tag i han som hade bilnyckeln! Men som tur är var han kvar vid bilen! Malin fick springa tillbaka till bilen och hämta nummerlapparna och sen fick vi gå med raska steg mot starten!!:)
Vi vid starten!! Malin startade ca 30 min före oss, så det blev extra stressigt för henne!!
 
Men simningen hade gått superbra och hon fick en riktigt grym tid!!!!:)
 
Jag just inkommen till mål!!!:)
 
Bettan och Jag!!! Superdupernöjda!!:)
 
Min tid blev 1:07:46 och jag är jättenöjd!! Skulle jag kunna göra om det här igen? Svar: Ja!!:)
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0