FREDAG!!

Efter jobbet idag hämtade jag barnen, sen gick vi över till mina föräldrar så fick dom bada en stund!:) 25 grader  i vattnet nu, är ju helt okej!!:)
 
Melvin vågade sig i för första gången i år!!:)
 
Sen gick vi hem och hade fredagsmyskväll!! Stor-Simon jobbar så jag och barnen åt tacotårta, såg film, åt en massa chips och chokladfromage!! MYS!!!
 
Igår var jag och Bettan ut på en cykeltur, vi hade tänkt cykla våran vanliga runda! Sundgrundsbron-medlebron 5,3mil. Men när vi var vid bron mot medle, kändes det så härligt att cykla, så vi tänkte att vi fortsätter till nästa bro! Vi cyklade och cyklade men det kom ingen bro! Ringde till mamma och frågade var nästa bro skulle komma! Hon trodde det var jättelångt typ vid norsjö! Då vände vi!! (Men sen hörde jag att det nog skulle komma en bro om vi bara fortsatt en bit till!!:) Det blev en tur på 7,3mil igår!
 
Idag har det varit vila från träning!
 
Imorgon ska vi köra vårat sista cykelpass innan Vättern! Tänkte ta en lång tur, tror det blir Piteå tur och retur! Beroende på hur det känns i våra kroppar imorgon! Börjar vi få ont kommer vi inte att cykla så långt!!:)
 
Nu ska jag försöka sova, då vi ska försöka få oss iväg vid 6 - halv 7!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0