SEMESTER!!!!:)

 
i 6 veckor har jag nu!! Grymt Skönt!!!!!!:)
 
Nu kommer det att bli mycket bad och simning närmsta veckorna!! Har beställt en våtdräkt så jag kan börja träna simma i älven och känna på att simma motströms!! Är garanterat stor skillnad mot att simma på badhus!! Badhusen har ena riktiga skitöppettider i sommar!! Stängt på helgerna! Så då tänkte jag imorgon (måndag) att jag skulle fara och simma tidigt, så man har kvar resten av dagen sen! Simon har nu gått på semester han också, så det hade passat utmärkt! Men nej! Då öppnar örjanshallen inte för än klockan 13 och edda öppnar inte för än 12! Vilket skämt!!!
 
Den här veckans träning:
Måndag: vila
Tisdag: Simma (60 längder)
Onsdag: Simma (60 längder)
Torsdag: Bada med barnen (blev 19 längder)
Fredag: Lite styrketräning hemma
Lördag: Löpartur 7,5km
Söndag: Löpartur 2,6km
 
 
Glass efter bad på edda!!:)
 
Idag har varit en riktigt härlig dag!! Städade på förmiddagen och gick över till mina föräldrars pool, lagom till att det klarnade upp!!
 
Simon badar och jag ligger i solen och läser!!:)
Melvin stackarn är inte riktigt kry, så han fick inte bada!!
Håller tummarna att han är kry imorgon! Är det fint väder tror jag vi satsar på vitbergsbadet imorgon!!:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0