SLAPPARSÖNDAG!!

På morgonen städade jag undan och tvättade lite! Sen gick vi över till mina föräldrar, då det har varit kanonväder ute!!!!
 
Jag kommer tyvärr att missa Simon´s skolavslutning i år, så idag hade vi lite fika och barnen fick sina sommarpresenter!!:)
 
Simon blev mycket nöjd och glad!!! När han fått lego-bygget gick han genast in och började bygga!! Tog inte lång tid så har han byggt ihop hela!! Superduktig på att bygga lego!!!
 
 
Melvin också mycket nöjd!!:) Före han ens öppnat paketen!!:)
 
 
Tårta!!:)
 
Sen har vi badat, jag har solat och läst, barnen har byggt och lekt med lego!!
 
 
 
 
Melvin och hans mormor!!:)
 
Skönt!!:)
 
Blev så sugen på jordgubbar, så jag var tvungen att köpa!!
 
Jordgubbar och grädde!!! Sååå gott! Mitt nya godis tror jag!!:)
 
Sen blev vi bjudna på middag!!:)
 
Grillat laxpaket!!:) Mmmmm
 
Simon och Viktor tog aftonbad!!:)
 
 
Riktigt härlig dag!!!:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0