VÄTTERN RUNT 2013

Nu har vi gjort det och kommer aldrig göra det igen!!! Det var bland det värsta jag gjort tror jag!! Vi startade 23,34 och då var det rena rama stormen ute!! Vi hade ganska tuff motvind första drygt 10milen fram till Jönköping! Så när vi kom fram dit kändes det som jag skulle bryta ihop! Hade ont i stort sätt överallt!! Mamma och Pappa stod där och hejjade på oss och hjälpte oss vakta cyklarna och fylla på vatten!! Tack så mycket!!:)
 
Lyckligt ovetandes hur tuff kommande natt ska bli!!:)
 
 
Försöker vila en stund före starten i bilen!!
 
 
I starten!!
 
 
Här har vi kommit till Jönköping!! Så glada som vi ser ut på bilden, var vi inte!!
 
När vi började cykla från Jönköping, chockade jag min onda kropp genom att göra en liten vurpa! Skulle stanna och glömde lossa ena skon från pedalen! Efter vurpan försvann det mesta av dom andra smärtorna så jag var ganska pigg kommande 15 milen! Men dom sista 5 milen var det tyngsta!! Blev åter igen motvind och mycket uppförsbackar!! Trodde inte jag skulle klara av att ta mig i mål! Men det gjorde vi och med bättre tid en vi trott!! 13 timmar och 3 minuter tog det!!!
 
När vi just kommit i mål!! Kastade oss ner på första bästa gräsplätt som vi såg!! Kunde knappt röra oss på ett bra tag! Ont överallt!!!!
 
Skål!! Vi klarade det!!! Stolta, glada men fruktansvärt slitna!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0