AFTERSKI

Vi var bjudna hem till mina föräldrar igår! Vi började med lunch, hamburgare och bröd! Sen gick vi ut i det fina vädret och åkte lite pulka/madrass!
 
Melvin!!
Marie!!
 
Gladskrutten!!:)
 
     
Jag hade inga täckbyxor, så jag tänkte att jag står upp så jag inte blir blöt! Joo tjena!!!:)
 
När vi lekt av oss lite ute, gick vi in för skattjakt för barnen!
 
Dom fick leta pusselbitar!
 
Bygga ihop pusslet!!
 
På baksidan fanns sen skattkartan!!:) Simon såg direkt var skatten fanns! Vid skotern!
 
Mycket riktigt där var skatten, ett påskägg var till barnen, ett till Thelma och ett tillsammans till oss vuxna!:)
 
YES!! Simon helnöjd med innehållet i hans påskägg!!:)
 
Två mycket nöjda barn!!:)
 
Vuxenpåskägget!! Jägermeister och trisslotter!!:)
 
 
Sen var det dags för mer lekar!!:)
 
Jag och Micael fick börja tävla mot varandra! Springa till örlogsgatan 8, hämta en kasse, klä på sig kläderna som var i kassen och sen springa tillbaka! Vi missade dock att vi skulle klä ut oss där borta, så vi klädde ut oss när vi nästan var i mål!
 
Påskkärringar skulle vi bli!:)
 
När vi kom i mål skulle Micael klä ut Simon och Jag Melvin, sen skulle dom springa och hämta var sitt ägg!
 
 
Simon var duktig och hade ägget i skeden, Melvin fick bära det i handen!:)
 
Sen var det mamma och Therese tur, som skulle ta sig runt huset, med ägget! (Inte så lätt då det är mycket snö!) När dom kom tillbaka skulle dom kasta ägget till oss på fem meters avstånd! Vi trodde hela tiden att dom var okokta, men det visade sig att så var det inte:)
 
När vi lekt klart, blev det afterski!!:)
 
SKÅL!!
 
Lite senare blev det påskmiddag!!
MMMMmmmmmm
 
Supergott!!:)
 
Lite trött Thelma!!
 
Lite trött Simon och en väldigt trött dinosarie-Melvin som somnat på golvet!!:)
 
Vi vuxna var inte lika trötta utan lekte hattleken och sen blev det SingStar!!:)
 
Jag och Simon!!
 
Micael och Therese!!:)
 
 
Mamma och Pappa!!:)
 
Tack för en supertrevlig dag/kväll!!!:))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0