PÅSKLÖRDAG!!

Känns väldigt bra att påskveckan är över för i år! blev ca 55 timmar intensivt arbete på 5 dagar!! Phuu:)
 
Träningen har det varit lite sisådär med! En skidtur i måndags och en löpartur igår kväll!! Men sen har jag ju slutat snusa!! Det är verkligen skitjobbigt!!! Körde med nikotinplåster första veckan, sen gick jag ner på lägsta dosen nikonplåster och skulle ha dom i veckan, men på tisdagen när jag var nästan framme på jobbet, kommer jag på att jag glömt sätta på mig plåstret! Så då slutatde jag med dom! Jobbigast är vanan! Jag tänker hela tiden att nu ska jag lägga in en snus, sen just ja, jag har ju slutat! Blir lika besviken varje gång jag kommer på att jag slutat!! Jag kör en del på onico, så har man då någonting att trycka upp under läppen:)
 
Nu på morgonen vaknade Simon på tok för tidigt! Typ 05,30!!:/ Spännande med påskägg!!
 
I äggen var en skylandersgubbe och godis!:)
 
Melvin!
 
Simon! Så nu spelar dom för fullt! I var sitt rum:)
 
Själv sitter jag och hinkar i mig kaffe och choklad! (Som har blivit min nya drog istället för snus! INTE BRA!!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0