6 veckor..

..utan snus!!:) Det trodde jag aldrig om mig själv!!  Ger mig själv en klapp på axeln, Grymt!!:)
 
Veckan som varit, har inte varit så kul!! Magsjuka i huset!! Bläää! Dum som jag är skryter jag över mitt immunförsvar och säger att jag aldrig haft magsjuka som vuxen! Men där fick jag så jag teg! Mådde inte bra igår, låg hela dagen och hade ingen aptit! Jag spydde aldrig som tur var!!!:) Men idag mår jag bra!!
 
Vad gör man när man ligger stilla en hel dag då? Jo glor på dumburken! Jag han med att se veckans alla avsnitt av halv 8 hos mig, let´s dance och 8 avsnitt av sons of anarchy!! Så nu har jag slappat så det räcker ett tag fram över!!:)
 
Idag har vi varit till en lekpark!
 
 
Barnen fick cykla och vi gick!!:)
Sen har vi varit ute på gården en del! Simon och Viktor lekte med vatten, men riktigt sån värme tycker jag ju inte det har varit idag!!:)
 
Torsdagkväll var vi ut på en cykeltur (5,3mil) men sen har träningen blivit lidandes igår och idag pga att jag blev dålig, men imorgon ska vi försöka oss på en lite längre sväng med cykeln!!:)
 
Trevlig Lördagkväll!!:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0