PARTY!!

Igår var det party för hela slanten! Brorsan och Therese kom över mitt på dagen! Vi satt i solen, drack vin, öl, breezer, lyssnade på musik och pratade!! Vi grillade hamburgare både till lunch och middag!:)
 
 
Lunch!!:)
 
Melvin tyckte också det var härligt i solen!! Simon följde en kompis till deras stuga!:) Lite senare fick barnen fara till deras farmor och farfar!!:)
 
Mellanmål!!:)
 
Lite senare kom mia och sen kom Jocke, Jennie och Louise!!
Micael drog fram gittaren!!:)
 
Vi drack, pratade, spelade lite hattlek och hade det riktigt trevligt!! Skönt att kunna sitta ute!!:)
 
Sen tog vi bussen upp till stan!!
 
Gick ut på verandan! Sen gick vi och käkade på kungsgrillen! Blev en supertrevlig kväll!!!
 
Vaknade i morse och var inte det minsta bakis!! SKÖNT!!:) Städade undan lite och sen for jag och Simon ut på en cykeltur!! (5,3mil) Stannade i Bergsbyn där barnen var och blev bjudna på lunch!! När vi kom hem satte vi oss ute på altanen! Riktigt härlig! Nu ska jag snart ut på en cykeltur igen! Gruvar mig lite då jag känner mig lite sliten!!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0