ALL IN!!

Jepp nu kör jag all in på träningen! Med bara tre veckor kvar till Lidingöloppet så får det bära eller brista!! Har haft väldiga problem med benen! Har nu provat allt!! Varit på massage, till sjukgymnast och till kiropraktor! Har köpt specialsulor, fotledsstöd, nya skor! Jag har gått på voltarenkur både tabletter och voltarensalva! Har vilat från löpningen två veckor i streck! Ja ALLT!! Men det blir Inte bra!!:( I veckan har jag tränat hårt med box, styrke och en löpartur! Kändes som benet skulle gå av första ca 500meterna när jag sprang, men efter att ha fått upp värmen gick det lite bättre! Efter löparturen hade jag väldigt ont och dagen efter var det inte bra!! Ska prova springa imorgon igen! Håller alla tummarna att det ska gå!!:)
 
Annars vad har jag gjort senaste tiden!?
Vi har varit mycket ute i skogen! Barnen älskar att vara i skogen och plocka bär!! Dom är så duktiga! Simon som är så pengagirig har plockat väldigt mycket! 300kr har han tjänat ihop på att sälja lingon!!:)
 
Här är lite bilder från förra helgen!
Lunchdax!
 
 
Simon med bärplockaren i högsta hugg!
 
 
Simon med hans mormor!!:)
Bärplockarn!!:)
Här är en bild från idag!:

Det har ju varit en sån underbar höst!! varmt och skönt!!!:)
Hoppas det håller i sig!!!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0