FOGLOSSNING!!

 

Ja, det är ingen lek längre!! Jag ska inte klaga för jag har fått må hyfsat bra! Har inte behövt spy eller så, vilket jag är väldigt tacksam för!! Jag älskar att vara gravid, tycker det är supermysigt att känna sparkarna!! Men nu börjar höfterna, ryggen och fogen fram vara riktigt dåliga!! Springa har jag inte kunnat göra under hela graviditeten, styrketräna slutade jag med tidigt då jag fick blödningar efter styrkepass, promenader funkar inte längre! Det är klart att jag kan gå en liten sväng, men jag får inte ut något av det förutom mer ont! Så jag har tänkt att det får bli att simma! Men efter senaste gångerna jag har varit och simmat har jag haft fruktansvärt ont dagarna efter!! Känner inget när jag simmar, utan det kommer efter!! Kanske inte värt!!
 
 
Det som har varit värt med simning är att Simon kan följa och bada när jag simmar!! Får även han göra
av med energi!!:)
 
Idag provade jag cykla med racern! Kändes bra i kroppen under turen, så nu håller jag tummarna att det inte blir jätteont imorgon!! Konditionen var däremot katastrof!!!:/
kulan intryckt i cykelbyxorna!!:)
Känner att jag måste göra något annars kommer jag att bli galen innan bebis kommer!!!:)
 
Tack och lov jobbar jag förhoppningsvis bara drygt 3 veckor till!! Om jag får beviljad gravidpenning! Men mitt jobb är riktigt tungt! Mycket lyft och man måste böja sig upp och ner hela tiden så det gör ju inte så att det blir bättre i fogarna!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0