HELG!!

Förra veckan var en riktigt tuff arbetsvecka!! Efter att ha fyllt i ett x antal ton med godis och jobbat närmare 50 timmar var jag rätt sliten fredagkväll!!:) Nästa vecka kommer inte att bli bättre och jag känner att helgen har gått sjukt fort!! Men förhoppningsvis jobbar jag bara 2,5 vecka till!!!! PHUUU!!:)
 
Har ändå hunnit med en del i helgen! Städat, tvättat och pysslat lite ute!!:)
 
Igår var jag, barnen och en kompis till Simon på bio och såg Rio 2!
 
 
Sen när vi kom hem och Stor-Simon kommit hem från jobbet, blev det grillat till middag och sen satte vi upp studsmattan!!:)
 
Nu är det vår!!!:)
 
Idag steg jag upp ganska tidigt och fick riktigt mycket gjort på förmiddagen!! Städat och tvättat!! Sen cyklade vi ner till konsum och sen till mina föräldrar där vi åt våfflor!! Efter lunch for jag och barnen upp till Solbacken en sväng! När vi kom hem gjorde jag lite påskfint i en kruka och sen städade jag cykelskjulet!!! Vilket verkligen var på tiden!!!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0