TIDEN!

En bristvara om du frågar mig! Herreminjä.... vad dagarna går fort!! Jag hinner inte hälften
av vad jag tänkt! Mitt minsta lilla ♥ blir hela 5 veckor imorgon!!:)
 
Han är så go!! Och världens snällaste!!♥ Han sover bra på nätterna! Här om natten
la vi oss vid 23 sen sov han till 05,30 utan att vakna en ända gång! Oftast vaknar han
och vill äta vid 03-03,30 men annars sover han! Jag klagar INTE! Bara hålla tummarna
att det håller i sig!:)
 
Som sagt dagarna går sjukt fort! Igår t.ex. Jag steg upp ganska sent! Typ 09,30! Åt frukost, stökade undan lite
och sen tänkte jag köra ett träningspass! (ur boken träning för nyblivna mammor!)
 
Jag började värma upp, sen kom jag på att jag måste ner på konsum och ta ut pengar (Lill-simon skulle på kalas) Så jag avbröt, packade in lillen i bilen åkte ner till konsum och tillbaka!
 
Började värma upp igen, vaknade lillen och var hungrig! Avbryter igen och sätter mig och ger han mat och medans jag ammar kommer jag på att jag glömde skicka medicin med Simon som hunnit dra iväg på kalas!
 
Jag skyndar mig att ringa dit, men dom har hunnit fara till boda borg där kalaset skulle vara!
 
Jaha!! Jag gör lunch till mig och Melvin för att sen fara upp till stan med medicinen!
 
Först ska jag bara ge lillen en ny blöja! Jag hinner just ta på han en ny blöja så skiter han ner sig!
 
Bara att byta igen!
 
När jag precis ska sätta ner han i bilstolen, känner jag att min hand blir blöt! Då har jag lyckats stänga
blöjan när snoppen pekat ut åt nått håll, så han kissar igenom!
 
Bara att börja om, byta blöja + kläder!
 
Sen fick vi oss tillslut iväg! Men innan vi var hemma igen var dagen nästan slut! Och vad hade jag hunnit få gjort?? Inte mycket!:)
 
Träningen går ändå ganska bra! Har kommit igång med promenader, cykling och lättare träning från boken!
Melvin vill såklart träna som mamma!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0