Bygdsiljumsbacken!!

Riktigt härlig dag har det varit! Jag, Simon, Simon, Melvin, Bettan och Saga har åkt slalom/snowboard hela dagen i Bygdsiljum!!!
 
Simon och barnen!!:)
Jag och Melvin åker i skogen!!
 
Stor-Simon hoppar!!:)
Lill-Simon åker baklänges!! Han börjar bli riktigt duktig på att snurra runt och åka bakåt och snurra tillbaka igen!:)

Melvin och Simon!!:)
 
Kan säga att det känns i kroppen efter en dag i backen, speciellt när jag har Melvin i snöre och han ibland faller och jag ska lyfta upp han, ibland skogsvägar får han för lite fart och jag ska putta på, ibland tappar han en skida som jag ska sätta fast igen!! Och ibland (bara hänt en gång tack och lov!!) när vi åker lift, lyckas Melvins ena skida snurra ett halvt varv, så en skida pekar framåt och den andra bakåt! För att inte falla av liften får jag lyfta upp Melvin och hålla han kvar i luften tills vi kommer fram till toppen och kan hoppa av! När det hände hade vi åkt ungefär halvvägs upp! Trodde på riktigt att ryggen skulle gå av där ett tag!! Men det gick som tur var bra!!:)
 
Efter vi åkt klart for vi in till stan där vi mötte upp Juana, Tony och deras barn! Sen gick vi och käka på Dallas!! Gott!! Sen åkte vi till oss!! Barnen fick leka och vi surrade och såg Melodifestivalen!!:) Trevligt!!:)
 
God Natt!!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0