Dåligt samvete!!:)

 Från början när jag började känna bebisen röra sig, så var det oftast när jag ätit glass! En kväll när jag just ätit ett lass med glass:
 
Jag- Bebisen tycker verkligen om glass!! Det är typ bara när jag ätit glass som jag känner den!
 
Simon- Det är ju knappast bebisen som tycker om glass, det är du!!! Bebisen ligger säkert där nere och skakar och fryser när du trycker i dig en massa glass!!:)
 
Oj! Så har inte jag tänkt!!
 
Så nu trycker jag glass med lite dåligt samvete!!:/
 
Jag brukar också känna bebis ganska mycket när jag kör bil och lyssnar på hög musik! Har tidigare tänkt att den här bebisen gillar musik!! Men nu börjar jag tänka att den kanske ligger där inne och sparkar och slår i vild förtvivlan och vill att jag ska sänka volymen!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0