2014-07-12

Idag har vi varit på stranden (sjöbotten) på förmiddagen! Svalkade riktigt skönt där!:)
 
Simon och barnen badade! Själv låg jag som en strandad val i solstolen!:)
Sen åkte vi in till stan! Där åt vi lunch och bytte lite saker som Melvin fått dubbletter av i present!
 
Jag åt pizza (igen) Kanske inte bästa uppladdningsmaten för en eventuell förlossning!:/
Men det verkar ju ändå inte starta!:(

När alla ärenden var gjorda åkte vi till mina föräldrar och poolen!
Simon:)
Melvin:)
Dom hade riktigt kul! Hoppade och trixade!:)
Imorgon blir det läkarbesök och kolla så allt ser bra ut inne hos bebisen!
Jag är livrädd nu att det ska vara något stort fel på bebis, varför den aldrig
vill komma ut!!:/ Känns som att när det är tredje barnet borde man väl inte
gå över längst!? Alla myter som sägs sätta igång en förlossning, You name it,
I´ve done it!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0