DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅTT GOTT...

... VÄNTAR ???? Ja, vad ska man säga? Alltid för länge, eller aldrig för länge??!!:) 3 dagar över tiden och nu känner jag att bebis lika gärna kan stanna i magen till på tisdag!! Då hinner vi fira Melvin på söndag och ha släktkalaset på måndag! Barnkalaset kommer vi att planera efter bebis kommit!!:)
 
Måste ändå säga att dagarna går ganska fort!! Har haft några jobbiga nätter, då jag haft svårt att sova! Men i natt sov jag som en prinsessa!! Så det var riktigt skönt!! Har svårt att planera i förväg, så man får hitta på saker lite spontant!! Här om dagen styrde jag ihop en träff med Bettan!!:)
 
Vi spelade minigolf, sen drog vi ner på stan, drack kaffe och surrade!!:)
 
Sen på kvällen for jag, Ida och Bettan på bilbingo!!
Tyvärr ingen vinst, men supertrevligt!!:)
Igår var det surströmmingsfest med släkten!!
Mumsfillibabba!!!:) Trodde att suringen kanske skulle sätta fart på förlossningen,
men icke!!:)
 
Annars har jag mest hängt här hemma, städat, bakat och pysslat på!!:)
 
Simon med ödlan Kim!!:)
 
Ikväll ska jag fara på bio med mina gossar!! (Om jag inte ska på BB, då ska mamma
eller pappa fara istället för mig:) Vi ska se:
 
 
Draktränaren 2!!( I 3D! ) Får se om Melvin behåller glasögonen på denna gång!:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0