FÖRSTA DAGEN PÅ STRANDEN!

Idag var vi på stranden för första gången denna sommar! Det var UNDERBART!!! Har inte känts så
lockande tidigare i sommar, då lufttemperaturen varit lite låg!:)
 
 
Jag hade tagit med mig en solstol! Helt perfekt!!:)
Simon och Viktor har tagit badpaus och solar! Melvin leker nere vid vattnet!:)
Vi hade ju såklart glömt ta ut kontanter, men lyckades skramla ihop till glass!!:)
 
Barnen badar!!:)
Jag doppade fötterna, tyckte det fick räcka!!
 
Jag slappade och läste!! SKÖNT!!
Vi var inte hemma för en vid 18,30 och då bestämde vi oss för att grilla!!
Så det blev lite sen middag, men den var värd att vänta på!!:)
 
Gott så in i bomben!!:)
Fler av dessa dagar tack!! Men gärna i sällskap av en bebis på utsidan av magen!!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0