SISTA BARNMORSKEBESÖKET!!

Nu har jag definitivt varit på det sista barnmorskebesöket!! Har en läkartid inbokad på söndag
om inte bebis kommit!! Låt mig slippa det besöket!!:/
 
Allt såg bra ut fortfarande!!:)
Vikt: 71kg (-1kg sen sist)
magmått: 35 (+1cm sen sist)
Järnvärde: 131
Socker: 5,5
Blodtryck: 120/75
Fosterljud: Bebisen hade jättehög puls, vi fick lyssna länge och flera gånger för att den var så hög!
Upp till 192 slag/min, men efter mycket lyssnande skrev hon 166 slag/min!:)
 
Imorgon åker barnen på semester med sin mormor och morfar! Dom är borta tisdag-onsdag så
då skulle det passa alldeles utmärkt för mig att föda barn!!;) 
 
HÅLL TUMMARNA NU!!!:))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0