TORSDAG-SÖNDAG!

Har varit full huggning senaste dagarna, (mellan amningarna:)
 
TORSDAG:
 
SKATAN!
 
Då värmen har slagit till ordentligt med dryga 30 grader i skuggan, har vi letat oss ut mot havet!
 
 
 
Vi var här med Sara och Johan och deras barn Moa och Molly! Superhärligt!!:)
Måste göras om!!:)
 
FREDAG:
 
POOLHÄNG MED BRUDARNA!:)
 
Jag, Ida, Bettan och Sofia hade några riktigt sköna timmar vid poolen! (Ja, min
lilla bebis var såklart med också)
 
Jag bjöd på sallad!
Vissa badade, jag badade huvudet och fötterna:)
På kvällen var vi bjudna till bergsbyn, där vi åt grillade hamburgare och
spelade kubb!:)
 
Det visade sig att mina barn var grymma på kubb! Speciellt Simon, som nog
träffade flest kubbar!:) Själv är jag riktigt kass! Och träffade ingen!!:)
 
LÖRDAG:
 
5-ÅRSKALAS!
 
Äntligen fick Melvin ha sitt barnkalas! Som han längtat!!:)
 
 Presentöppning!:)
Försökte köra några lekar, men dom var inte så leksugna:) Så då fikade
vi istället!
 
Efter dom fikat lossnade det och dom lekte jättebra!:)
På slutet körde vi skattjakt!:) Först skulle dom hitta 12 stycken pusselbitar!

Sen fick dom bygga ihop pusslet!
Sen när dom vände på pusslet var där en skattkarta! Det visade sig att
skatten var i vårat sovrum!
Dom fick smyga in och hämta skatten, för där inne låg piraten och sov!:)
När Melvin fick se piraten blev han jätterädd och sprang och gömde sig under
sin säng!:)
 
På kvällen var det pool och grill party hos mina föräldrar!:)
 
Melvin flyter i poolen!:)
 
Massor med god mat!:)
Barnen badar!!
Sen blev det lekar!!
Mycket kul!!:)
SÖNDAG:
 
Slappardag!
 
Idag tog vi en riktigt lång sovmorgon, sen efter lunch tänkte vi åka till stranden!
Vi packade ihop alla grejer och packade in alla barn i bilen! Redan före vi fick oss
in i bilen så hör vi hur det mullrar, men det är långt bort! Vi börjar köra, men kommer
kanske 2km, sen börjar det småregna och det ser rätt mörkt ut på himlen! Vi vänder
om hem igen:/ Men när vi varit hemma bara en stund, ser det ut att klarna upp! Vi ringer
mina föräldrar som vi vet är i skatan och dom säger att det klarnar upp! Åter igen packar
vi in barnen och grejerna i bilen!:) Sen får vi en riktigt härlig eftermiddag i skatan!:)
 
Sandmonster!:)
Lille Gulleplutt!!:)
Här låg jag och tänkte instagramma hur skönt jag hade det! Kaffe, Tidning,
Sol och Havet, när jag helt plötsligt ser något i ögonvrån...
 
Denna läskiga varelse!!! Så det blidde ingen bild på instagram! Istället var
det färdigslappat och jag kände att det började bli dags att åka hem!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0