VECKA 42!

102,9% av graviditeten har passerat! (288 av 280 dagar)
Jag är i gravidvecka 42
41 veckor + 0 dagar har gått
Jag är i kalendermånad 10
Jag är i graviditetsmånad 10
Jag är i trimester 3
Jag har gått över 8 dagar
 
 
Personligt Rekord i att vara gravid! Med Simon gick jag över 6 dagar, Melvin kom 15 dagar tidigt! Så nu
har jag varit gravid mer en 3 veckor längre än jag var med Melvin! Bläääää nu börjar jag vara jäkligt less!!
Less på att varenda kväll ställa in mig på att i natt kanske det är dags! Sen vakna och inget har hänt!:/
Less på att vara gravid, vill ha tillbaka min kropp och rörelsefrihet!
Less på att inte kunna planera något!
Less på att ha ont kroppen!
 
Försöker i varje fall göra det bästa av dagarna och vi har ju helt underbart väder!!)
Även idag har vi hängt vid poolen! Barnen kom hem tidigt idag, då dom var sugna
på bada! Men dom var helnöjda med semestertrippen och Western Farm!:)
 
Simon!
Pastasallad till lunch!
Melvin tränar på att simma utan puffar!:)
Mellanmål!:)
Jag på väg ner i poolen för lite dykning!:)
Jag och Melvin!
Jag, Melvin och Simon!:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0