FULL FART!!

Kan man på något vis starta igång en förlossning genom att vara aktiv, så borde det sätta igång för mig inatt!!:)
Idag har jag inte varit mycket still, jag har
 
  • Klippt gräsmattan
  • slipat och målat spröjs
  • vattnat blommor
  • putsat fönster
  • rengjort lite grejer med högtryckstvätten
  • satt upp ett trassligt badmintonnät
Måste hålla igång typ hela tiden, för sätter jag mig ner och känner efter, har jag för ont för att starta om igen!!
Men jag börjar känna mig sliten, fram för allt i skallen! Jag har inte särskilt lång stubin om man så säger!!:)
 
Jag har 9 dagar kvar till beräknad födelse! Så än kan det dröja länge innan bebis kommer!! Dumt av mig att
ställa in mig på att få för tidigt!! När jag väntade Melvin var jag inställd på att gå över, eftersom jag gick över
med Simon, så då blev det lite av en chock när vattnet gick 15 dagar tidigt!!:) Så nu var jag inställd på att får tidigt
och kommer säkert därför att gå över!!:) Jaja, Bebis kommer när den är redo!! Det som är jobbigt att inte veta när
den kommer, är att man inte kan planera något över huvud taget!!
 
Melvin fyller år snart och vi kan inte börja planera för barnkalas och sånt fören vi vet när bebis kommer!!:/
 
Stenhård kanonkula!!:)
Vädret kan man då inte klaga på idag!! Har varit riktigt skönt!!:) Barnen ville till och med blöta ner sig!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0