POOLHÄNG!!:)

Ännu en härlig sommardag!!:) På fm hängde vi vid poolen!!
 
Thelma var också där!!:)
 
Nästan 30 grader i vattnet, då hoppa även jag i! Vågade inte bada när det
var kallare i vattnet, då jag var rädd att chocka bebis!!:)
 
Dessa tre är då inga badkrukor!!:)
Simträning med Melvin!!
Viktor och Melvin!!:)
Barnen leker tagen, i vattnet!:)
 När det var dags för lunch cyklade vi hem!
Melvin helnöjd med sin nya cykel!!:)
Simon väldigt nöjd med sin ödla!!:)
Sen har vi varit på kalas och firat Nadja som blivit 4år!!:)
 
Melvin hade jättekul med ett helt gäng tremeningar!!:)
När vi kom hem fick barnen ta sig ett eftermiddagsdopp, sen middag och efter det gick jag ut och
målade lite på staketet!:) Nu ligger jag med foten i högläge, då den ser ut som en stoppad korv!:) Som min kusin sa!!:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0